Συστήματα Κίνησης με Φυσικό Αέριο για κινητήρες DIESEL

Το Diesel Dual Fuel είναι μία νέα τεχνολογία για τη μετατροπή των μηχανών diesel, έτσι ώστε να λειτουργούν με ένα μείγμα πετρελαίου και φυσικού αερίου. Κατά τη λειτουργία, το σύστημα παρέχει και ελέγχει τη ταυτόχρονη έγχυση φυσικού αερίου και πετρελαίου σε μεταβλητά ποσοστά ανάλογα με το λειτουργούν σημείο της μηχανής.

Το σαφές πλεονέκτημα αυτού του τύπου μετατροπής είναι ότι είναι αντιστρέψιμη, έχει το πλεονέκτημα της οικονομίας καυσίμων και επιτυγχάνουμε μείωση των ρυπογόνων εκπομπών.

Το όχημα ανά πάσα στιγμή μπορεί να επιλέξει για την κίνηση το αρχικό καύσιμο (μόνο Diesel), έτσι δεν περιορίζεται από το δίκτυο των υπαρχόντων σταθμών CNG, ενώ επιπρόσθετα αυξάνεται η αυτονομία του, λόγω του διπλού καυσίμου που χρησιμοποιεί τις δικές του δεξαμενές.

Με την χρήση της τεχνολογίας του DDF δεν χρειάζεται να γίνουνε μετατροπές στην μηχανή αφού η αρχή ανάφλεξης παραμένει η ίδια. Η έγχυση του CNG γίνεται από την πολλαπλή εισαγωγής αέρα, μέσω ακροφυσίων. Το ποσοστό έγχυσης του CNG και η συμμετοχή του στο μείγμα υπολογίζεται μέσω της κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας του συστήματος ECU ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης του οχήματος και φτάνει στο 50% με 60%.

Σε κάθε εφαρμογή πρέπει να διατηρούνται ένας αριθμός χαρακτηριστικών και παραμέτρων του αρχικού κινητήρα όπως:

 
 

Περιορισμοί λειτουργίας

 

 

  • Σημείο εμφάνισης μέγιστης Ροπής
  • Ανώτατο σημείο πίεσης κατά την καύση
  • Σταθερότητα καύσης
  • Θερμοκρασία καυσαερίων

 

 
 

Περιορισμοί κανονισμών

 

 

  • Όρια εκπομπών καυσαερίων
  • Σημείο εμφάνισης μέγιστης Ροπής